elso

ujrakezdek

ujrakezdek

A városi felfedezők

1970. január 01. - littke

Sokunkban benn lakozik a bátorság csodálata. A magam részéről, mindig is felnéztem a felfedezőkre, a merész hegymászókra, azokra, akik hihetetlen magasságból ejtőernyővel ugranak, és sorolhatnám.

Sokunkban benn lakozik a bátorság csodálata. A magam részéről, mindig is felnéztem a felfedezőkre, a merész hegymászókra, azokra, akik hihetetlen magasságból ejtőernyővel ugranak, és sorolhatnám.

Egy nem régen olvasott cikk, és az azzal járó videó, új értelmet adott a felfedező fogalomnak.

Nézd meg ezt a videót, és az alábbit, hogy megértsed, miről beszélek.

Követni ezeket a fiatalokat nincsen merszem. Csodálni talán igen.

Pedig csak egy szó jut eszembe, ez esztelenség!

Itt a link a videokhoz:

http://www.nytimes.com/video/opinion/100000004010396/vic-invades.html

https://www.youtube.com/watch?v=upmXZnAALcc

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fressstart.blog.hu/api/trackback/id/tr468269588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

338199 1970.01.01. 01:00:00

Ezeket az extrém dolgokat sose tudtam megérteni. Tudom, hogy vannak, sokan rajonganak értük, de ezeknél értelmetlenebb, haszontalanabb cselekvéseket el se tudok képzelni. Nekem már az is sok, hogy minek másznak föl egyesek a Himalájára, még ha lenne ott valami, de hát nincs, fölmennek, aztán meg visszafordulnak. Persze biztosan van ennek valami varázsa, ha ennyien elismerik, de ezekkel is úgy vagyok, mint a horrorfilmekkel: tőlem gyárthatják számolatlanul, csak nekem ne legyen kötelező megnézni:)

23353 1970.01.01. 01:00:00

re 1. pettra1 2015. 11. 07. 11:44 Igen nehéz megérteni. De ilyen az ember, jobban mondva egypár közulunk. A rizikot magukra vállaloknak, van fontos szerepe abban hogy eddig eljutottunk.

58395 1970.01.01. 01:00:00

Nem tudom Little miért kell ahhoz valahonnan leugrani, hogy tudjam nagyot esek...:-)) Még mindig a "mottómhoz tartom magam.... ..........."Tíz emelet kevés ahhoz, hogy megtanuljunk repülni!"............... És ezt anélkül tudtam, hogy leugrottam volna olyan magasról....:-)))

23353 1970.01.01. 01:00:00

re 3. Kokó 2015. 11. 07. 14:18 Szerintem ahol ezek járnak az nem mindennapi....
süti beállítások módosítása