elso

ujrakezdek

ujrakezdek

Kutya történet

1970. január 01. - littke

Fly Fly a nevem. A gazdám megkért vakkantsak nektek már magamról, hogyan élek ebben a házban itt Kanadában. Küldök képet is. Sosem lehet tudni...ha megfelelő nőstény kutyát ismertek... nem lehet nagyon magas...mutassátok már meg neki, mert én mindig keresek párt! A gazdáim ígérték, de nem bizok bennük.... Nagyon nehéz itt találni, pedig mindenkit megszagolok! De ebben a fránya országban majdnem minden kutyát megfixálnak … én pedig igenis fiú maradtam, a gazdám megvédett, mondta nem hajlandó pénzt fizetni hogy levágják ...amit magának nem akar a kutyájával se tegyék.

Szóval fekete standard méretü hosszúszőrű tacskó vagyok, öt éves. Négy éve élek ebben a házban. Itt feldolgoztam magamat, ma már több állásom is van:

1                    Ébresztő: reggel 6-kor, felkeltem gazdámat és kell velem sétálni menni.

2                    Házörző: aki az ajtóhoz jön és csöngetni mer, de mégcsak a ház elött is ólálkodik, hát jól  megugatom...

3                    Üdvözlő: ha a gazdáim hazajönnek kapnak csókokat, nagy az örömködés.

4                    Bohóc: Vannak trükkjeim. A legegyszerűbb ha beülök frissen elhagyott karosszékükbe, és amikor visszajönnek, dacosan szemükbe nézek...

Fizetésem mindezért? Koszt és kvártéj…Köztünk legyen mondva, gazdáim jó emberek, de a koszt lehetne több is!!!…Mert jó az étvágyam és nem vagyok válogatós. És persze has-vakarás, ez a prémium ezt nagyon szeretem. Fültő vakarás az OK de has-vakarás az az igazi. Ezt naponta többször kell mert nekem több állásom is van!

Futólag megemlítem hogy van egy macska is a házban…Nem szeretek erről beszélni....macskák felesleges állatok érthetelen miért tartják? Már többször is próbálkoztam barátkozni/udvarolni neki de csak hisszeg! Éles karmai vannak, el is kerülöm. Régebbem még fogott egeret (de inkább kismadarat) most már öregszik és nyugalomba vonult….de képes a legjobb foteleket elfoglalni!

Sétálni megyek naponta kétszer…Nap mint nap idegenek megállnak “milyen jóképű kis kutya”, mondják… “megsimogathatom” kérdik? Hát én csak eltűröm, de keresztül nézek rajtuk mit képzelnek ezek az idegenek? Némelyik tudatlan kérdi “puppy”?! Felnőtt kutya vagyok! Hogy mik vannak!

Városi kutya vagyok, sétalni pórázon megyek, de van egy kis kert a házunk mögött oda sokszor kimegyek mókusokat kergetni...

Két nyelven is beszélek, angolul és magyarul. Értem séta/séta=walkie/walkie; car ride= autóval megyünk! Autóval menni nagyon szeretek a hátsó ülés az enyém, az ablakot (két oldalon) le kell hajtani hogy ki tudjak nézni! Jó megvetően lenézem a gyalogosokat mert kocsiban ülni jobb!

Még befejezőül kérdezhetitek miért hivnak Fly-nak? Ez ugyanis angolul legyet, avagy repülni-t jelent, nem szokásos kutya név.

Talán emlékeztek a régi (1985) filmre « Back to the Future » ahol a főszereplő fiú, Marty McFly (Michal J Fox) ide oda utazik a jövőbe/múltba. Innen ered. Amikor én fogamzottam akkor már az én papám nem élt! Ő hires kutya volt és hát a szemenjét lefagyasztották hogy lehessen kölke azután is miután megdöglött! Szóval eredetileg McFly-nak hívtak de a Mc idővel elmaradt. Nna most mindent tudtok.

A bejegyzés trackback címe:

https://fressstart.blog.hu/api/trackback/id/tr238270524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

221471 1970.01.01. 01:00:00

Shadow, a falusi kutya üdvözli Ffy-t, a városi kutyát. Ő is fiú és meg is lett védve, ezért nagyon ritkán hasmánt technikával veszi a kerítést este, hogy ezt bizonyíthassa a csinos kutyalányoknak megfelelő időben (ha elmondjátok, letagadom). Shadow cane corso, befogadott kutya és kalandos élete volt, fő feladata a ház védelme, nehogy a rossz emberek behozzanak valamit az udvarra, ami azelőtt nem volt ott... nem egy kapkodó típus, többnyire fekszik, hacsak nincs meló. Most is.

210292 1970.01.01. 01:00:00

Hinnye de egy flancos lakás-kutya vagy te ottan Kanadában! - Láttál volna tegnap! ..., a gazdi addig szerencsétlenkedett a kuka nevű böhömbadella kitételével, amíg egy óvatlan pillanatban kislisszoltam, nem bántam én a szakadó esőt sem! Szaladnom kellett! .... , reggel nem mentünk sehova, - gazdi fél az esőtől! Lettem is olyan csatakos a fejem búbjáig, - azt mondta a gazdi, amikor egy óra múlva hazamentem, hogy úgy nézek ki mint egy "dagonyázó disznó"! ... hogy az milyen lehet?! - no ez a kutyalány ügy nekem is nagy problémám, - "nagyravágyó vagyok", ..- a Tacsilányok nem érdekelnek ... , olyan kicsikék, - én a hosszúlábú magas lányokat szeretem! - De azokat nem érem fel! ..., a gazdi is mindig kinevet, ha egy szép retriver, vagy kopó lánnyal próbálkozom! ..., nemhogy segítene .... !? Pffű! - a macskát én sem szeretem! Szid is érte mindig a gazdi, mert mindig a diófára kergetem, .... pláne most, hogy már két hete haza sem jött! - azt mondja, hogy kikergettem a világból! ...., pedig én csak a diófáig ... Nekem is hiányzik, .... kit fogok ez után kergetni?! .... ..., nehéz élet a kutyaélet! .... :))

210292 1970.01.01. 01:00:00

..., egy kis "Tacskózás" ... http://www.tusoksori-ugraszto.hu/Galeria/Galeria.htm :))) - no itt vannak igazi szálkásszőrű tacsik ....

12635 1970.01.01. 01:00:00

Egy Tücsök névre hallgató fekete uszkárcsaj üdvözli Flyt. Igen nőies hölgy és nagyon jól tartja magát. 10 éves, de kölyöknek tűnik, úgy viselkedik. Az említett munkákat Ő is űzi, de van még egy fő foglalkozása a gazdaidomítás. Hát macska, az nálunk nem élhet.

204112 1970.01.01. 01:00:00

Helyes kutyus! :-))

204112 1970.01.01. 01:00:00

A bemutatkozás is nagyon kedves. + :-))

23353 1970.01.01. 01:00:00

Fly megkért hogy minden eddigi kommentet (és jövendő) nevében megköszönjek. Már sétáltunk és ő reggelizett is, most szundizik.

210560 1970.01.01. 01:00:00

Fly nagyon kedves kutyus és köszönjük a bemutatást Little :)) üdv Fanny

11677 1970.01.01. 01:00:00

Kösz Fly! Látom, nemcsak értesz angolul, magyarul, hanem - ha megembereled magad - egészen jól is írsz magyarul. Csak gratulálni tudok, meg egy + t adni!
süti beállítások módosítása